Na tym szkoleniu:
- nauczysz się jak poprawnie interpretować wartości mierzone sterownika silnika benzynowego i wysokoprężnego
- nauczysz się diagnozować elektroniczne systemy pomimo braku błędów w pamięci
- dowiesz się w jaki sposób następuje zapis błędu w pamięci ECU
- poznasz różnice między testerem uniwersalnym a dedykowanym do danej marki
- możesz wykorzystywać również własne urządzenia diagnostyczne
Plan szkolenia:
- Normy według których funkcjonują testery diagnostyczne
- Parametry rzeczywiste dla pojazdów z silnikiem benzynowym
- Parametry rzeczywiste dla pojazdów z silnikiem o zapłonie samoczynnym
- Analiza zapisu błędów i znaczenie ramek zamrożonych
- Analiza procesu zapisywania błędu w pamięci
- Ograniczenia samodiagnozy sterowników
- Omówienie wybranych usterek, które nie powodują zapisu błędów w pamięci
Wymagania:
- to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań
Treści dobierane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej.
Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chronione są prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).