Na tym szkoleniu online:
- zdobędziesz przykładowy regulamin pracy serwisu utworzony na bazie wieloletnich doświadczeń oraz obowiązujących przepisów prawa
- dowiesz się jak przygotowywać i kompletować dokumentację serwisową dla realnego zabezpieczenia warsztatu
- poznasz autentyczne sytuacje, w których klienci oszukali warsztaty samochodowe oraz jak takie oszustwa ograniczyć
- poznasz metody ograniczenia swojej odpowiedzialności w sytuacjach, gdy klient nie wyraża zgody na czynności niezbędne w ramach wykonywanej usługi
Plan szkolenia online:
- Przepisy prawa a usługa serwisowa
- Przydatne, praktyczne wzory pieczęci serwisowych i cel ich stosowania
- Regulamin pracy serwisu
- Zlecenie serwisowe w korelacji z odpowiedzialnością dopuszczenia pojazdu do ruchu
- Przykładowe zlecenie serwisowe
- Rodzaje zleceń serwisowych
- Kiedy stosować przepisy dotyczące umowy zlecenia
- Kiedy stosować przepisy dotyczące umowy dzieła
- Kiedy samochód może stanowić zabezpieczenie w poczet zapłaty za wykonaną usługę
- Przykłady rzeczywistych opinii sądowych w sprawach o błędy serwisowe
Wymagania:
- komputer ze stabilnym łączem internetowym – prędkość Internetu co najmniej 1,5 Mbps dla pobierania (download) oraz 1,5 Mbps dla wysyłania (upload)
- (zalecane) słuchawki z mikrofonem lub inny system audio nie powodujący efektu echa
- (zalecane) działająca kamerka internetowa
- (zalecane) przeglądarka Google Chrome lub Brave albo zainstalowany program Zoom
Treści dobierane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej.
Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chronione są prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).