Zarządzanie reklamacjami

Cena regularna
449 zł
Cena Ravenol
220 zł
Organizator
Ravenol
Kontakt
605 404 801

zarzadzanie serwisem 3

Na tym szkoleniu:

  • nauczysz się rozróżniać gwarancję od rękojmi
  • poznasz aspekty odpowiedzialności serwisu z tytułu rękojmi i gwarancji
  • poznasz okresy ustawowe odpowiedzialności za usługę serwisową
  • poznasz obowiązujące terminy wykonania poszczególnych działań
  • poznasz konsekwencje braku działań
  • poznasz metody skutecznego ograniczania odpowiedzialności w świetle obowiązujących norm prawnych
  • poznasz rzeczywiste przykłady właściwego stosowania przepisów prawa do ochrony działalności gospodarczej
  • przećwiczysz zdobytą wiedzę na warsztatach praktycznych

Plan szkolenia:

  1. Odpowiedzialność serwisu za wady rzeczy sprzedanej
    1. Warunki utrzymania rękojmi
    2. Zleceniodawca – wymogi ustawowe, aby podpis na zleceniu mógł być uznany za ważny
    3. Notatki służbowe
  2. Gwarancja
    1. Przepisy prawa w zakresie gwarancji
    2. Przykład dokumentu gwarancyjnego udzielanego przez serwis samochodowy
    3. Wyłączenie gwarancji
    4. Utrata gwarancji
  3. Regulamin pracy serwisu w przypadku wprowadzenia dokumentu w postaci druku gwarancji
    1. Przykład druku zlecenia gwarancyjnego; konieczne zapisy
  4. Rękojmia
    1. Rękojmia za wady fizyczne
    2. Rękojmia za wady prawne
    3. Przykładowe interpretacje sądowe
      1. Wyłączenie, ograniczenie i rozszerzenie rękojmi
      2. Roszczenia z tytułu rękojmi
      3. Terminy z tytułu rękojmi
      4. Prawa kupującego z tytułu rękojmi (wady fizyczne)
      5. Rozpatrywanie roszczeń z tytułu rękojmi

Wymagania:

  • to szkolenie nie ma żadnych specjalnych wymagań

Treści dobierane są do indywidualnych potrzeb uczestników grupy szkoleniowej.

Temat, treść, zakres, poszczególne części szkolenia oraz jego forma chronione są prawami autorskimi zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. Nr 24 poz. 83).

Zarezerwuj szkolenie

RAVENOL® Professionals

Nie masz jeszcze konta?