RAVENOL EHC SAE 0W‑20 CleanSynto®

PojemnośćIndex
1L1111128-001-01-999
4L1111128-004-01-999
5L1111128-005-01-999
10L1111128-010-01-999
20L1111128-020-01-999
20L Bag in Box1111128-B20-01-888
60L1111128-060-01-999
208L1111128-208-01-999
Opis produktu:
RAVENOL EHC SAE 0W-20 to syntetyczny olej silnikowy o niskim tarciu z technologią CleanSynto® do samochodowych silników benzynowych i wysokoprężnych, z i bez turbodoładowania i bezpośredniego wtrysku. Uzyskuje wysoki wskaźnik lepkości dzięki zastosowaniu specjalnych olejów bazowych. Doskonałe zachowanie podczas rozruchu na zimno zapewnia optymalne bezpieczeństwo smarowania podczas początkowej fazy jazdy. Dzięki znacznemu zmniejszeniu zużycia paliwa RAVENOL EHC SAE 0W-20 przyczynia się, poprzez redukcję emisji spalin, do ochrony środowiska. Minimalizuje tarcie, zużycie paliwa oraz ma doskonałą charakterystyką zimnego startu. Zapewnia zgodność z klasą lepkości nawet przy długich przebiegach w całym okresie między wymianami oleju. Wydłużone okresy wymiany oleju zgodnie z zaleceniami producenta.
 
Wskazówki dotyczące zastosowania:
Uniwersalny, paliwooszczędny olej silnikowy, topowy produkt do nowoczesnych silników benzynowych i Diesla samochodów osobowych. Nadaje się również do stosowania w pojazdach hybrydowych różnych producentów. Należy przestrzegać instrukcji obsługi producentów silników.
 
Właściwości:
  • Gwarancja możliwie najszybszego smarowania silnika.
  • Wysoki efekt oszczędności paliwa (FE) dzięki zastosowanym olejom bazowym i dodatkom.
  • Niska skłonność do ulatniania się, a tym samym niższe zużycie oleju.
  • Zapewnia ochronę przed osadami, koksowaniem, zapiekaniem i korozją nawet w niekorzystnych warunkach eksploatacji.
  • Brak osadów olejowych w komorach spalania w strefie pierścieni tłokowych i na zaworach.
  • Zapewnia działanie popychaczy hydraulicznych w każdej temperaturze.
  • Stabilny olej silnikowy, brak utleniania NOx.
  • Dobra absorpcja i rozpraszanie sadzy.
  • Neutralny wobec materiałów uszczelniających.
  • Zmniejsza emisję CO2, chroni środowisko.
  • Idealny do pojazdów hybrydowych.
 
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr OEM:
Klasa jakości:
  • API SN Plus, SP (RC)
  • ILSAC GF-6A
Aprobaty/specyfikacje:
  • API SN Plus, SP (RC)
  • ILSAC GF-6A
  • GM dexos1 (First Generation), 6094M,
  • Ford WSS-M2C947-A, WSS-M2C952-A1,
  • Chrysler MS-6395,
  • Honda/Acura HTO-06,
  • Buick,
  • Cadillac,
  • Chevrolet,
  • Infiniti,
  • Lexus,
  • Mazda,
  • Mitsubishi,
  • Nissan,
  • Subaru,
  • Suzuki,
  • Toyota,
 
Parametry techniczne:
Właściwości   Jednostka Dane Badanie zgodnie z
Kolor żółto-brązowy
Gęstość przy 20 oC kg/m3 842 EN ISO 12185
Lepkość przy 40 oC mm2/s 44,2 DIN 51 562-1
przy 100 oC mm2/s 8,5 DIN 51 562-1
Wskaźnik lepkości VI 173 DIN ISO 2909
Lepkość dynamiczna (HTHS) przy 150 oC mPa*s 2,62 ASTM D5481
Lepkość strukturalna CCS przy -35 oC mPa*s 5490 ASTM D5293
Pompowalność niskotemperaturowa MRV przy -40 oC mPa*s 16.800 ASTM D4684
Temperatura zapłonu (COC) oC 232 DIN ISO 2592
Temperatura płynięcia oC -45 DIN ISO 3016
TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g 7,8 ASTM D2896
Test Noack (odparowalność) % M/M 10,4 ASTM D5800
Zawartość popiołów %masy 0,79 DIN 51575
 
Uwagi:
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.
 

RAVENOL® Professionals

Nie masz jeszcze konta?