RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid

PojemnośćIndex
1L1212106-001-01-999
4L1212106-004-01-999
10L1212106-010-01-999
20L1212106-020-01-999
20L Bag in Box1212106-B20-01-888
60L Design1212106-D60-01-888
60L1212106-060-01-999
208L1212106-208-01-999
208L Design1212106-D28-01-888
1000L1212106-700-01-999

Opis produktu:

RAVENOL DCT/DSG Getriebe Fluid to syntetyczny olej przekładniowy, który zapewnia perfekcyjną pracę przekładni. Został opracowany na bazie wysokiej jakości olejów hydrokrakowanych oraz składnikami PAO, ze specjalnymi dodatkami i inhibitorami, zapewniającymi zachowanie skrzyni w doskonałej czystości. Gwarantuje optymalne właściwości smarne, nawet podczas ekstremalnych obciążeń, zarówno w wysokich temperaturach latem, jak i przy niskich temperaturach zimą. Umożliwia praktycznie bezpoślizgową eksploatację, a przez to minimalne straty momentu obrotowego. Gwarantuje doskonałą ochronę i długą żywotność przekładni. Jego właściwości przyczyniają się do oszczędności paliwa.
 

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Został specjalnie opracowany do skrzyń dwusprzęgłowych producentów takich jak VW, Audi, Ford, Volvo, Chrysler, Dodge, Mitsubishi oraz innych producentów montujących skrzynię DCT (Dual Clutch Transmission). Zalecany do stosowania w przekładniach Q-250 (02E) oraz DQ-500 (0BT) zgodnie z numerem części VW G 052 182 oraz DL-501 (0B5), zgodnie z numerem części  VW G 052 529 dla S-Tronic. RAVENOL DCT/DSG Transmision Fluid uzyskał rekomendację Drexler Automotive dla wszystkich skrzyń dwusprzęgłowych z karbonowymi lamelami Miba.
 

Właściwości:

  • dobre właściwości smarne również w niskich temperaturach zimą,
  • stabilny film smarny również przy ekstremalnych obciążeniach w szczycie lata,
  • niskie zużycie,
  • znakomita lepkość w różnych temperaturach,
  • bardzo niska temperatura przepływu,
  • niskie pienienie również w ciężkich warunkach,
  • maksymalna ochrona przed zużyciem, korozją i spienianiem,
  • neutralność wobec materiałów uszczelniających.
 

Klasyfikacja jakościowa/Aprobaty/Specyfikacje/ Nr OEM:

Aprobaty/specyfikacje:
  • Skrzynia Dexler DSG z tarczami karbonowymi Miba
  • VW G 052 182 A2, VW G 055 529 A2, VW G 052 529, VW TL 52529-A
  • BMW 83 22 0 440 214, BMW 83 22 2 147 477, BMW 83 22 2 148 578, BMW 83 22 2 148 579, BMW 83 22 2 446 673, BMW DCTF-1
  • Ford 1490761, Ford 1490763, Ford XT-11-QDC, Ford WSD-M2C200-D2, Ford WSS-M2C936-A
  • Renault EDC (Efficiency Dual Clutch System)
  • Volvo 1161838, Volvo 1161839
  • MB 236.21
  • Mitsubishi Dia Queen SSTF-I, Mitsubishi MZ320065
  • Fiat 9.55550-MZ6 dla TCT (Twin Clutch Transmission)
  • BOT 341
  • Chrysler 68044345 EA
  • Citroën/Peugeot 9734.S2 dla DCS6
  • DTFR 13C130 (MB 236.21)
 

Parametry  techniczne:

Właściwości   Jednostka Dane Badanie zgodnie z
Kolor żółtobrązowy
Gęstość przy 20 oC kg/m³ 840 EN ISO 12185
Temperatura płynięcia oC -51 DIN ISO 3016
Lepkość przy 100 oC mm²/s 7,4 DIN 51562-1
przy 40 oC mm²/s 35,1 DIN 51562-1
Wskaźnik lepkości VI 184 DIN ISO 2909
Temperatura zapłonu oC 216 DIN EN ISO 2592
 

Uwagi:

Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.
 

RAVENOL® Professionals

Nie masz jeszcze konta?