- niezawodność smarowania w najcięższych warunkach eksploatacji,
- wydłużona trwałość oleju, dłuższa żywotność przekładni, wydłużone okresy wymiany oleju,
- wybitna odporność na tworzenie się szlamu olejowego i osadów,
- lepsza odporność oksydacyjna i stabilność termiczna niż ATF DEXRON® III (H),
- lepsza odporność na spienianie się, wpływające na płynność przełączeń oraz mniejsze zużycie łożysk, tulei i kół zębatych,
- znakomita płynność w niskich temperaturach,
- bardzo niska temperatura płynięcia [-54°C],
- dłuższa żywotność oleju, a co za tym idzie- sprzęgła, umożliwia miękkie przełączania w niskich temperaturach,
- równomierne przełączanie, optymalna charakterystyka tarcia,
- zapobiega ścieraniu się sprzęgła w konwerterach momentu obrotowego,
- lepsza ekonomia paliwa i lepsze przenoszenie momentu obrotowego niż ATF DEXRON® IIIH
- polepszona odporność na ścinanie.
|