Pojemność | Index |
---|---|
1L | 1144101-001-01-999 |
20L | 1144101-020-01-999 |
208L Design | 1144101-D28-01-888 |
208L | 1144101-208-01-999 |
Opis produktu: |
RAVENOL Racing Castor 2T jest specjalnym olejem do silników dwusuwowych opartym na sprawdzonej technologii z zastosowaniem oleju rycynowego (>75%), uszlachetnionym syntetycznymi estrami. Taki skład chemiczny gwarantuje znakomitą stabilność smarowania i odporność na ścinanie we wszystkich stanach obciążenia z jednoczesną ogromną ochroną antykorozyjną. Znajduje zastosowanie w chłodzonych powietrzem nowoczesnych silnikach gokartowych o pojemności 100cm3 o ogromnych wymaganiach względem dzisiejszych olejów do silników dwusuwowych. Przy liczbie obrotów do 20.000 na minutę powstają bardzo wysokie temperatury i ekstremalne naciski na łożyska, ciśnienie sprężania oraz zmniejszone doprowadzanie oleju podczas przełączania. Przy hamowaniu silnikiem prawie niemożliwe jest utrzymanie filmu smarnego w celu zagwarantowania smarowania hydrodynamicznego. RAVENOL Racing Castor 2T opracowano specjalnie dla w/w ekstremalnych zastosowań. |
Wskazówki dotyczące zastosowania: |
Mieszalny z benzyną, metanolem i etanolem np. w silnikach gokartowych i żużlowych. Niemieszalny z mineralnymi i syntetycznymi olejami do silników dwusuwowych. Należy gruntownie wymieszać, również po dłuższym okresie postoju (około 1 tygodnia). Zalecana proporcja mieszania to 20:1. Składować zawsze w temperaturze powyżej zera stopni Celsjusza! |
Właściwości: |
|
Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr OEM: |
Aprobaty:
|
Parametry techniczne: |
|||||||||||||||||||||||||
|
Uwagi: |
Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej. |
Copyright © 2025 Ravenol Polska Spółka z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.