RAVENOL Racing 4‑T Motobike SAE 10W‑40 USVO®

PojemnośćIndex
1L1171106-001-01-999
4L1171106-004-01-999
20L Bag in Box1171106-B20-01-888
60L1171106-060-01-999
208L1171106-208-01-999
Kategoria
Lepkość
Klasy jakości​
Aprobaty

Opis produktu:

RAVENOL Racing 4-T Motobike SAE 10W-40 to w pełni syntetyczny olej do silników motocykli czterosuwowych przeznaczony do zastosowania podczas wyścigów, opracowany w technologii USVO® & CleanSynto®. Został stworzony w 100% na bazie PAO i estrów; dzięki temu może być również klasyfikowany jako „w pełni syntetyczny” zgodnie z niemieckim prawem. Specjalna formuła oparta na nowoczesnej technologii wyścigowej RAVENOL pozwoliła na osiągnięcie idealnej kombinacji dla silnika, skrzyni biegów i sprzęgła. Doskonałe właściwości w pełni syntetycznych olejów bazowych i estrów PAO zapewniają maksymalną wydajność i niezawodną ochronę przed zużyciem. Olej motocyklowy RAVENOL Racing 4-T Motobike SAE 10W-40 powstał nie tylko z myślą o zastosowaniu podczas wyścigów, ale również w czasie codziennej jazdy. Doskonały rozpływ oleju podczas fazy zimnego startu zapewnia optymalne bezpieczeństwo smarowania. Dzięki znacznej oszczędności paliwa RAVENOL Racing 4-T Motobike SAE 10W-40 przyczynia się do ochrony środowiska, zmniejszając poziom emisji spalin.
 

Wskazówki dotyczące zastosowania:

Idealny syntetyczny olej smarowy do silników czterosuwowych o wysokiej mocy. Formuła gwarantuje maksymalną ochronę wszystkich elementów silnika. Ułatwia zmianę biegów, dzięki czemu można je załączać i zmieniać precyzyjnie, cicho i płynnie. Efektywność ta znajduje odzwierciedlenie w bardzo niskim tarciu elementów silnika, przy zachowaniu maksymalnej wydajności. Może być używany zarówno na standardowej drodze, jak i na torze wyścigowym.
 

Właściwości:

  • Lepsze osiągi niż w przypadku konwencjonalnych olejów motocyklowych; optymalna ochrona.
  • Maksymalne osiągi i przyspieszenie dzięki zmniejszeniu tarcia i poprawie czystości silnika.
  • Idealny do wyścigów.
  • Ekstremalna redukcja zużycia.
  • Bardzo stabilny indeks lepkości dzięki dużej odporności na ścinanie.
  • Szybkie olejowanie silnika.
  • Chroni przed zaszlamieniem, zanieczyszczeniem nagarem, koksowaniem i korozją.
  • Zapobiega osadzaniu się osadów olejowych wokół pierścieni tłokowych i na zaworach cylindrów.
 

Klasyfikacja jakościowa / Aprobaty / Specyfikacje / Nr OEM:

Klasa jakości:
  • API SN
Aprobaty/specyfikacje:
  • JASO MA2
  • Aprilla
  • BMW
  • Ducati
  • Honda
  • Kawasaki
  • Moto-Guzzi
  • Suzuki
  • Triumph
  • Yamaha
 

Parametry techniczne:

Właściwości   Jednostka Dane Badanie zgodnie z
Kolor żółty fluorescencyjny
Gęstość przy 20 oC kg/m3 851 EN ISO 12185
Lepkość przy 40 oC mm2/s 97,6 DIN 51 562
przy 100 oC mm2/s 15,2 DIN 51 562
Wskaźnik lepkości VI 165 DIN ISO 2909
Lepkość strukturalna CCS przy -25 oC mPa*s 6210 ASTM D5293
Pompowalność niskotemperaturowa MRV przy -30 oC mPa*s 11.700 ASTM D4684
Temperatura zapłonu (COC) oC 242 DIN ISO 2592
Temperatura płynięcia oC -60 DIN ISO 3016
TBN (całkowita liczba zasadowa) mg KOH/g 7,6 DIN ISO 3771
Test Noack (odparowalność) % M/M 4,6 ASTM D5800 / b
Zawartość popiołów %masy 0,85 DIN 51 575
 

Uwagi:

Wszystkie podane dane są wartościami przybliżonymi i podlegają wahaniom przyjętym w handlu. Wszystkie dane odpowiadają obecnemu stanowi wiedzy i naszego rozwoju. Zastrzega się zmiany. Wszystkie odniesienia do normy DIN służą tylko opisaniu wyrobu i nie stanowią gwarancji. W przypadkach problematycznych żądać porady technicznej.

RAVENOL® Professionals

Nie masz jeszcze konta?